mandag den 15. oktober 2012

Loppefund

Var i Forum til loppemarked i går. Tømmermændene drillede lidt, men fik da bjerget et par lækre ting.

Jeg fik mig en gammel arkitektlampe, som var det eneste jeg faktisk gik efter. Fik også spenderet penge på et toplækkert væghængt skuffesystem. Havde bare ikke lige tænkt over hvor tungt skuffesystemet mon var (havde også set det til sidste loppemarked derude, men da ville han have for høj en pris).

Så lampen blev pakket ned i en pose og viklet ind i Fjällräven og så måtte skuffesystemet på skulderen (som i øvrigt er meget øm i dag). Der var pludseligt meget langt hjem med metro, tog og bus i regnvejr. Men jeg er lykkelig over mine fund. Manden er knap så begejstret, men måtte alligevekltilkendegive, at skuffesystemet tydeligvis var godt håndværk.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar