onsdag den 8. august 2012

Wehuuuu

Så EPIC er jeg!!!
Kan det næste halve år kalde mig selv Terapifaglig Vejleder i Hverdagsrehabilitering. Det betyder fuldstændigt andre arbejdsopgaver end hidtil. Sidder stadig på samme adresse, men på et nyt kontor, og kommer så til at arbejde både for visitationen, hjemmeplejen, direktionen og træningecenteret på een og samme tid. Jeg er angst og meget spændt.
Så pr. 1. september kan jeg igen tillade mig at have neglelak på på arbejdet - da jeg i 1½ år ikke skal have megen borger kontakt. Tror jeg skal opgradere min garderobe en anelse. Har en ide om at stribede haremsbukser og t-shirts med sjove prints ikke går an til møder og lignende.

Så går en ny og spændende tid i møde. Har jo for øvrigt også lige åbnet to Nærgymnastikhold i Valby hver onsdag og torsdag kl. 16-17:30, da man jo så nødigt skulle kede sig efter arbejde.

Skal da vist lige ned til Skat her en af de kommende uger, da den fortrykte indkomst vist ikke helt er gældende længere...

Spændende, spændende, spændende...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar