onsdag den 25. juli 2012

Total tøsehygge

Manden er på vandretur i Norge i denne her uge, så jeg laver total tøsehygge med mig selv herhjemme. Mandag og tirsdag har den stået på hama perler og i dag er jeg gået i gang med at lave en elefanturo - eller i hvert fald forsøge at lave en.

Hvorfor perleplader tænker du måske? Ja, ganske simpelt fordi jeg aldrig bliver voksen og synes det er vildt hyggeligt ;)








Inspireret af Anne-Mettes uro som hun har fundet "opskriften" på hos Anna, tænkte jeg, at sådan en ville jeg da også lige prøve at sy.

Hmm, skulle lige bruge en del tid på at regne sømmene ud på min nye gamle symaskine. Og så skulle jeg lige blive venner med de småbitte stykker stof. Og så er det generelt virkelig lang tid siden jeg rigtig har syet - hvis man lige ser bort fra mit karnevalskostume ;) Så det blev til et styks testelefant med diverse handicaps, men tror jeg har fanget ideen nu. Har fået klippet alle delene til de 5 elefanter, men det bliver ikke til mere syning i dag.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar