mandag den 30. juli 2012

Lidt i kurven

Skulle baaare lige købe lidt til uroen... Endte i Søstrene Grene og Panduro ;)

Træperler til elefanturoen, til kun 10 kr æsken. Billigt silkebånd fra Søstrene Grene og så en dyrere version fra Panduro - endte med at bruge det gule til uroen...

Indpakningssnor - fordi det er vigtigt at pakke lækkert ind. Ringe til uroen og bjælder til samme formål

Har gået og funderet over hvad mit næste hobbyprojekt skulle være, og så fandt jeg ud af, at moderen min har en masse fimoler, som jeg gerne må få. Så har købt dimser i dag til at være kreativ med leret

Min mor var blevet inspireret af de æsker jeg har foldet, så skulle købe papir til hende. De koster kun 10 kr for 20 ark i Søstrene Grene. Så den mellem-størrelse jeg har foldet koster kun 25 øre pr. æske. Købte også selv en pakke med retromønstrene og så en med tøsemønstre - ooog almindeligt farvet papir, 100 stk for 10 kr...

Slutteligt var der udsalg i Panduro, så fandt små kuverter til kun 1 kr stykket. Og så købte jeg lige lidt selvklistrende similisten. Brugte dem til vores bryllupsinvitationer og tænkte at de ville være godt at pimpe mine æsker med...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar