søndag den 1. april 2012

På computeren igen

Endelig sidder jeg igen ved min computer. Vi har været adskilt siden vi flyttede til Sverige. Den har stået hengemt i en taske og jeg har haft travlt med at samle ting, bruge alt for mange penge på ting, montere ting og tage stilling til ting.

Men nu kom dagen hvor vi skulle forenes igen. Kæresten min ligger i sengen, stakkelen er syg. Så efter at have maltrakteret brombærbuskene, ompottet planter og ryddet op i det "hemmelige" rum under trappen, så synes jeg at en tur på computeren var velfortjent.

Så nu sidder vi så her, Hr. Dell og jeg i den spritnye sofa overfor den spritnye tvbænk med de smukke lilla orkideer på. Til venstre har jeg min fantastiske lysekrone og Clausen skænk i spisestuen og skråt bag mig står min bogreol, som jeg længes efter at fylde med alle mine bøger - meeen vi skal lige have sat fodlister på først.

Status på huset er, at det skrider langsomt, men sikkert frem.

Køkken: mangler kun lige en spisebordslampe, men det er åbenbart (surprise) lidt svært at blive enige om hvilken.

Stue: mangler sofabordene (de er dog betalt, men skal lige hjem til butikken). Ellers mangler der også lamper her og måske at par hylder.

Spisestue: mangler stadig at finde en der kan sætte mit fantastiske verdenskorttapet op.

Martins kontor: han mangler en god kontorstol og nogle hylder.

Alrum: ALT mangler (og vil gøre det i lang tid fremadrettet pga. en efterhånden tom konto)

Mit kontor: mangler skrivebord, kommode og gæsteseng.

Soveværelse: tror sQ det er færdigt. Måske bare lige en gulvplante :)

Meeen overalt mangler der dørgerigter, fodlister og så de hyggelige ting såsom billeder, vaser og dimser og dutter. Men for hver kasse der bliver pakket ud, for hver ting der får sin nye faste plads, for hver plante der bliver ompottet og for hver ting der krydses af på huskelisten, føles det mere og mere som hjem.

Så bare rolig derude. Bloggen er ikek afgået ved døden, har bare haft lidt mere end travlt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar