mandag den 21. november 2011

De dersens torvehaller...

I går fik jeg endelig de nye torvehaller at se. Centralt beliggende lige ved Nørreport, men en tand (stor tand) for dyrt, til at man handler dagligvarer her. Men søger man lækre gourmetvarer, så er det helt sikkert det rigtige sted.
I den ene hal er der kødvarer (meeen også en Isabella) Og i den anden er der grøntsager og andre lækre ting

Martin kom i fransk nougat himmelen ;)



Martin måtte også liiige have en lille kage

Isabella havde kun skovbær rismælk-is tilbage. Så jeg fik en kugle med top og fik endda lov til kun at betale en 10er, da jeg kun havde dankort. God service siger jeg bare.

Tofu hotdog hos den økologiske pølsemand. Må med beklagelse meddele at jeg ikke er lige så fascineret som mange af mine grønne venner.

Martin købte en hvid flødebolle med lakridsskum, fransk nougat med citron og mandler overtrukket med chokolade og rullet i lakridspulver.

Der blev også lige købt ind til en lækker omgang tom yum suppe

Der var en bager/gourmetbutik, som havde en masse vegansk brød :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar