mandag den 17. oktober 2011

Lissabon

Da min mor fyldte 50 i sommer gav jeg hende en rejse til Lissabon i gave. Desværre blev hun syg, men efter mange overvejelser besluttede jeg mig for at tage alene afsted. Det blev en tur med meget blandede følelser; bekymring for min mor, forvirring over trafiksystemet og overvældelse over de smukke omgivelser. Jeg var glad for at jeg tog afsted. Note to self: næste gang skal jeg købe en afbestillingsforsikring.

Jardim Zoologico

Butikscenteret Vasco da Gama

Oceanário - Europas største og verdens næststørste akvarium

Torre Vasco da Gama i Parque das Nacões

Telecabine Lisboa

Udsigt fra Castelo  de São Jorge

Castelo de São Jorge

Elevador da Santa Justa, en 45 meter høj gadeelevator

En solopgang fra hotelværelset

Torre de Belém

Padrão dos Descombrimentos

Mosteiro dos Jerónimos

Torre de Belém

Solnedgang på Belém stationen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar