tirsdag den 14. juni 2011

Dagens veg* billede

Der var ikke noget veg* billede igår, da jeg slet ikke var på computeren. Årsag: elefantparaden.
Igår ville jeg cykle ud og fange de sidste elefanter med mit kamera. Nåede at "fange" 10 styks, før jeg besluttede mig for at køre på Christiania og fotografere deres. Turen blev dog brat afbrudt, da jeg cyklede op af Pusherstreet og blev torpederet af et styks meget stor hund. Så den slet ikke komme, da blev instant smidt af cyklet og det var desværre ryggen, der tog fra for faldet. HOLD DA K...! Aldrig har jeg oplevet en sådan smerte i ryggen. En tysk turist, som var læge, kiggede på mig, og der kom også en ambulance. Konklusionen var dog heldigvis, at det "kun" var et voldsomt slag og smerter deraf. Folkene på Christiania var utroligt hjælpsomme og jeg blev tilbudt alt fra is til juice og joints, hehe. Den unge mand med hunden var meget ked af det og arrangerede at jeg blev kørt ud til taxaen i en golfvogn, mens han cyklede på min cykel bagved.
Kunne stort set ikke røre mig igår og det smertede voldsomt ved den mindste bevægelse. Idag gør det stadig ondt af H til, men der er trods alt en lille bedring at spore. Er dog blevet hjemme fra arbejde både idag og imorgen, da ryggen smerter ved den mindste form for rotation og sidebevægelser. Håber kraftigt at den er ovenpå til mandag, hvor turen går til Hawaii. Krydser fingre...

Pssst har fået et styks jobsamtale i Lejre på torsdag, så kryds lige fingre for både mig og min ryg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar