mandag den 6. juni 2011

Åhh de gamle bukser

"Åh, de gamle bukser, de er gået itu,
de sidste fyrre år har de nu været i brug,
der var presset folder i, men det er der ikke nu,
men da jeg fik dem var de ny' og pæne.
Der var jakke til, og den klædte mig så godt,
når jeg selv skal si' det var jeg faktisk temmelig flot,
nu er farven gået af, den er nærmest gråt i gråt,
men da jeg fik den var den ny og pæn.
Åh, de gamle bukser, åh, de gamle bukser,
de gamle bukser de var rare at ha' på,
men nu' r de alt for små,
åh, de gamle bukser, åh, de gamle bukser
de vil aldrig gå i glem' ,
og hvor jeg savner dem (...)"



Engang i gamle dage indkøbte jeg et styks sorte bukser i Føtex, men efter en håndfuld år er de nu blevet trætte af dage og der er vitterligt slidt hul. Så har været nødt til at smide dem ud, men vil lige lave et lille mindeindlæg - de har trods alt sprunget faldskærm og paraglidet med mig...

Photobucket
R.I.P bukser

Ingen kommentarer:

Send en kommentar